Újjászületett a Google Plus - hirekma.hu

Újjászületett a Google Plus - hirekma.hu

Megjegyzések

  1. ™^_^~IMÁBA FOGLALOM GONDOLATAIM HOGY VAGYTOK ÉNNÉKEM ~°_°™

    VálaszTörlés
  2. ~™^_^~IMÁBA FOGLALOM NEVEITEK ÉS KÖSZÖNÖM ISTENNEK HOGY VAGYTOK NÉKEM GALAMBOSI ISTVANNAK VAGYIS~G.ISTVÁNNAK~ én tiértetek tettem mindent én a kétszeresen elmebetegnek nyilvánított?/?!!~°_°™

    VálaszTörlés
  3. ~™^_^~A 2016-os évet mostmár nyugodtan kezdhetjük ~nehéz nekem leírnom az érzéseim mert sajnos a sok gyógyszer leszedál~ és sajnos a pszichiáterek az én életemet is tönkre tették a sok kretén próbálkozásaikkal~ de viszont nekik köszönhetem azt hogy mentálísan tovább fejlődtem én az ember~és újra van célja értelme a létezésemnek Galambosi Istvannak~ én megtudtam hogy hol van a helyünk a VÉGTELENⁿUNIVERZUM~HATÁRÁNⁿKÍVÜL IS~ most még egy elmebeteg képzelgésének tűnik mostmég~ de én mostmár napról napra bebizonyítom szavahihetőségem még most is~VELÜNK EGYÜTT VÁLTOZIK A VÉGTELENⁿUNIVERZUM~ mostmár csak napról napra~ és a fizikusok sem tehetnek semmit sem~NO MEG SENKISEM!~a TERMÉSZET TÖRVÉNYEI MINDENKIRE VONATKOZNAK NINCS KIVÉTELEZÉS!!!~ még a pszichiáterekre is!!!~°_°™~

    VálaszTörlés
  4. ~™^_^~tehát kivétel nélkül mindenkire vonatkoznak a természet törvényei vagyis minek is nevezzem??~ mert a fizikusok még a nyelvészeinket is meghülyítették a sok hipotézisükkel ~ én ugy mondanám hogy~VÉGTELENⁿVILÁGⁿMINDENSÉG¹ⁿ²~a többi már egyértelmű~ énnekem kell leírni a gondolataim hogy az egyensúly hejreállt á VILÁGBANⁿ~ KEZELTESSE MAGÁT A PSZICHIÁTEREIVEL AKI CSAK AKARJA!~°_

    VálaszTörlés
  5. ~™^_^~ÍMÁDOM A FÖLDanyaTERMÉSZETET¹ⁿ²~csak így egyszerűen én az elmebetegnek nyilvánított Galambosi~2016-03-06- vasárnapⁿ~°_°™~

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések