~™^_^~A KORLÁTOLTSÁGⁿ~nem mérhető~IQ TESZTEL~°_°™~

~™^_^~ egy korlátolt ragaszkodik saját beteges beszűkült tudatú elképzeléseihez hogy továbra is hatalma megmaradjon ~ MINDENKI FELETT!!~ okoskodik osztogatja továbra is az értelmetlen összefüggéstelen nem átlátható követhetetlen javaslatait~BRILLIÁNS LÁNGELMÉNEK KÉPZELI MAGÁT~ mert ~MINDENKIVEL AZT CSINÁL AMIT CSAK AKAR!!!~ énszerintem a kétszeresen elmebetegnek csupán annyi a véleményem hogy~ először tetteinkel cselekedeteinkel  kellene bízonyítani alkalmasságunk ha felesősségteljes a törvények feletti ~HATALOM UTÁN VÁGYUNK KISSEBRENDŰSÉGI KOMPLEXUS TAKARGATÁSÁVAL!!!~ én tudomásul vettem már nagyon régen hogy ~MINEK SZÜLETTEM MEG?/?!!!~ ezt a kijelentésem is megmagyarázom~ én galambosi embernek születtem más meg~KORLÁTOLT KRETÉNNEK!!!~°_°™~

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések