~™^_^~az~INTELLIGENCIÁVAL VALÓ KUTATÁSOK~°_°™~

~™^_^~a~MESTERSÉGES INTELLIGENCIÁVAL VALÓ KUTATÁSOK MÁR NEMZETKÖZILEG HIVATALOSAN~ ezerkilencszázhetven január elseje óta tartanak!!!~akkor még csupán alsó tagozatos tanuló voltam a CSEPELI~ Katona József általános iskolában~már abban az időben is egy gané betyár voltam~ no mindegy nem dicsérem magam~ az a lényeg hogy én~Galambosi István (Tubi)~ csupán hozzátettem a magam a saját tudásommal a magamét~ az meg hogy jelenleg egy kétszeresen elmebetegnek nyilvánított papucs vagyok jelenleg ez az én egyéni szociális problémám~ az a lényeg hogy én  csupán egy fogaskerék vagyok fogatlanul egy gépezetben vagyis~G+ép-banben ~BIGBEN~ HAHAHA~ no megyek befejezem a konyhában a mosogatást és utána egy kicsit takarítok~ elvégre mostmár csupán egy vagyok az egyesek között az egyetlen nulla pont .~°_°™~

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések