~™^_^~Tubi~°_°™~

~™^_^~Vallomás~°_°™~én Galambosi István~még a nyolcvanas években kaptam egy lehetetlen feladatot~MIT TENNÉK MÁS IDEGEN CIVILIZÁCIÓ TÁMADÁSA ESETÉN?/?!!!~ feladták nekem az első hází feladatot~ én a ~TUBI~ becenevű csibész magyar~ sokat elmélkedtem a korcsmákban és a koncerteken nomeg munka közben ezen a feladaton~ máskülönben anyámék teljesen ellehetetlenitették a helyzetem mert amikor még első éves halgató voltam a ~Bajáki Ferenc Szakközépiskolában és Technikumban~ akkor postán kaptam egy névhez szoló levelet a ~Kölcsey utca 35- számú objektumból~a feneketlen tó a bal oldalon vólt az épület pedig az utca másik oldalán~ no mindegy tehát ott kaptam egy keki zöld jelentkezési lapot hogy töltsem ki~ én mondtam az örnagynak hogy anyámék adatait nem tudom és hazavinném a jelentkezési lapot kitölteni~ otthon nagy botrány kerekedett belőlle hogy mit képzelek én stb~ igy hát felhívtam az örnagyot mert adott egy telefonszámot~ sajnos már nem emlékszem rá a pszichiátriai kezelések miatt!!!~ mostmár mindegy~°_°™~

Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések