~™^_^~RELATIVÍTÁS ELMÉLETE ALBERT EINSTEIN SZERINT~°_°™~

2016-08-27~™^_^~ szerintem az elmebeteg szerint csupán a fele igaz~ a másik fele képzelődés~ míért írom ezt?~mert mindennek a matematika a megoldása a legvégén~ a természettudományok nélkül nem lehetne katekorizálni a különböző tudományokat~ mivel én egy gyakorlatias ember voltam és gyengeelmélyű először ~ a mi miért történik és mi lessz a következménye a környezetünkre belátható időn belül kérdéseket tettem fel saját magamnak munkavégzés közben~ mert a fizikai munkavégzés a szellemi segédmunka nélkül csupán értelmetlenségbe fullad bele~relativítás∅alternatív~ úgyanúgy egy pár mint a~JING∅JANG~E=m•c²+HEXADECIMÁLÍS SZÁMRENDSZERⁿ~ most villant át rajtam hogy én az elmebeteg mit okoskodok pszichésen retardált és leszedált állapotban~°_°™~

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések